Forrás: MAMASZ
Szerző: Nagy Zsolt
"A vállalatok számára komoly kihívást jelenthet az, hogy milyen hangon szólítsák meg célközönségüket. A megszólítás hangneme, stílusa nagyban befolyásolja azt, hogy a célcsoport mennyire találja majd hitelesnek a nekik szánt reklám üzenetét, és mennyire tud mindazzal azonosulni. Hiába választ egy cég megfelelő hangnemet üzenetének továbbításához, ha azt nem a legalkalmasabb kommunikációs csatornán keresztül szeretné eljuttatni a célközönségéhez.
Az alábbi cikk a 15-26 éves fiatalok online reklámokkal kapcsolatos gondolatait veszi nagyító alá és a következő legfontosabb kérdések vizsgálatára terjed ki:
- Milyen oldalakra látogatnak el és mennyit interneteznek a megkérdezettek?
- Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
- Mitől válik számukra hitelessé egy online reklám?
A kutatás 100 fős online kérdőíves kutatás adataira támaszkodik, a kutatás 2011 szeptemberében készült online véletlenszerű mintavétellel. A megkérdezés" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.