Forrás: Menedzsment Fórum - Induló tőke minden napra
Szerző: Székely Sarolta
"Magyar sikercég francia mintára
Az első online vásárlói klub (vente-privee.com) Franciaországban kezdte meg a működését 2001-ben. Azóta már 6 országban jelent meg a szolgáltatásával, az évek alatt pedig 1500-ra növelte alkalmazottai létszámát, és 50-80 százalékos kedvezményt tud nyújtani a tagjai számára a luxustermékekből. A vállalat piaci értéke ma már 3 milliárd dollár. "Sikerüket néhány évvel később más országokban is másolni kezdték, így 2006-ban Spanyolországban elindult a BuyVIP, 2007-ben a német Brands4friends. Előbbit az Amazon, utóbbit pedig az eBay vásárolta meg 200 millió euróért" - mondta egy keddi sajtótájékoztatón Kiss Gergely, a GKIeNET ügyvezető igazgatója.
Hozzátette, hogy ezek az oldalak minden fél számára előnyös tulajdonságokkal bírnak, hiszen míg a vásárlóknak kedvező áron kínálja a termékeket az exkluzitivás jegyében, addig a márkák számára lehetővé teszik a felesleges áruk hatékony értékesítését úgy, hogy a cég nem veszít az imázsából.
A magyar kuponos oldalak is többnyire külföldi mintákat követnek" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.