Forrás: Oldalgazda
"A Google és a konkurencia
Szintén a keresések során használt kifejezések sokszínűsége miatt a különböző témák és különböző kulcsszavak segítségével számtalan célközönség számára tehetjük láthatóvá ajánlatunkat: egyesek kevésbé lesznek érdeklődőek, kisebb vásárlóerővel fognak rendelkezni, míg mások jóval nagyobb arányban válnak ügyfeleinkké.
Azonban nemcsak a lehetséges kulcsszavak igen változatosak, hanem a velük kapcsolatos konkurencia mértéke is. Egyes kifejezéseket sok látogató keres úgy, hogy csak kevés webmester igyekszik jó helyezéseket elérni rá, más kifejezésekre viszont már rengetegen pozicionálják oldalukat, ezért ott relatív többe kerül jól látható találatként megjelenni.
Célkitűzések és lehetőségek
Míg egy kisebb vállalkozás minden célközönséget, minden egyes újabb ügyfélszerzési lehetőséget megragadhat, úgy egy nagyobb, vagy akár közepes méretű cég számára a meghatározott célközönségen kívül eső potenciális ügyfelek jelentkezése gyakran inkább felesleges időt és munkát jelent.
Vannak például olyan cégek, akik" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.