A csapatos online vásárlással akár a félár is elérhető
2010. december 13. írta: vecseilaszlo

A csapatos online vásárlással akár a félár is elérhető

A hazai internetezők már eddig is vadászhattak a boltinál olcsóbb termékekre a webshopokban, az azok ajánlatait összegyűjtő árukereső, árösszehasonlító szájtokon, vagy aukciós szájtokon. Az online kereskedelem egyik legújabb formája, a közösségi vásárlás azonban csak mostanában vált idehaza is ismertté. Áttekintettük, mennyit lehet spórolni az elmúlt évben gombamód szaporodó közösségi vásárló oldalakon.

Forrás: [origo]

"A közösségi vásárló oldalakon a kereskedők, szolgáltatók időleges ajánlatokat hirdetnek meg, ami olyan, mint egy pár napig, pár hétig tartó leárazás. Ezzel is buzdítják a lehetséges vevőket arra, hogy minél több vásárlót toborozzanak maguk mellé az akció igénybevételéhez, mert ahhoz szükséges egy minimális mennyiségű résztvevő, különben elúszik a lehetőség.

A közösségi vásárlás doyenje a Groupon.com, amely Amerikában indult el, és meg nem erősített értesülések szerint november végén 2,5 milliárd dollárért vásárolta fel a Google. A mindössze két éve indult site már havi 50 millió dolláros bevételt termel tulajdonosainak. A Groupon ugyanis, mint minden közösségi vásárló oldal, abból él, hogy százalékot kap a kereskedőktől a rajta keresztül értékesített javak után.

Az akciós online vásárlás sikerének kulcsa Amerikában az lehet, hogy" ... >>

 

 

 

 

 

 


 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr342507596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása