Amikor megbízunk egy céget egy designnal vagy egy érkező oldal kialakításával, akkor tulajdonképpen "vakon" bízunk abban, hogy olyat alkotnak amelyik nekünk jó lesz. Ráépítünk egy komoly Adwords kampányt, vagy éppen vásárolunk nagymennyiségű média felületet és özönlenek a látogatók a weboldalunkra, számoljuk a konverziókat vagy a feliratkozókat. Kimutatjuk hogy a látogatók 4,87%-a feliratkozott és örülünk, hogy jó volt a kampány.
Forrás: E-commerce blog - Kereskedj JÓL a weben!
Szerző: Horváth Ernő
"De vajon lehetett volna jobb?
Talán, de ha így csináltuk a kampányt akkor sajnos ezt már nem tudjuk meg.
Hogyan lehet akkor javítani a hatékonyságon?
Ha egy oldalunk van ahova érkeznek a látogatók, akkor nem tudjuk, hogy mit javítsunk rajta, mert csak azt látjuk, hogy mennyire hatékonyan hozza az érdeklődőket, azt hogy milyen irányba javítsuk azt sajnos nem. Azonban ha két oldallal indítunk el egy kampányt és mondjuk a látogatók egyik felének az egyik a másik felének a másik oldalt mutatjuk, akkor kellő számú minta után általában arra jutunk, hogy az egyik oldalon "valamiért" a látogatók jobban szeretnek feliratkozni/vásárolni/stb.
Nézzük egy példát!" ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr932481838
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.