2010. október 4-én hétfőn elindult Magyarország legújabb közösségi vásárlói oldala, a tsoonami.hu [cunami.hu].
Forrás: Sajtóközlemény
Szerző: dr. Gyarmati Georgina
Az oldal első ajánlata rögtön a legsikeresebb magyarországi közösségi oldalon futott éttermi ajánlat lett: mindössze két nap alatt 56 vásárló vette meg a Columbus Étterem 65% kedvezménnyel nyújtott ebéd- vagy vacsorakuponját.
A közösségi vásárlás Amerika, illetve Nyugat Európa egyik legfelkapottabb marketing eszköze, a kategóriában piacvezető GroupOn több száz városban több százezer kupont értékesít. A válság súlytotta magyarországi szolgáltató szektorban joggal várták tehát a közösségi vásárlói modell mielőbbi megjelenését. A vásárlók ugyanis a válság ellenére is szeretnének szórakozni, kikapcsolódni, de a nyilvánvalóan lecsökkent anyagi keretük ezt mindeddig nem tette lehetővé. A tsoonami azonban egy olyan új üzleti modellt teremt meg, melyben mindenki jól jár: a szolgáltató sok új ügyfelet/vendéget szerez, a felhasználó verhetetlen kedvezményekkel kapja meg a teljesértékű szolgáltatást.
A tsoonami azonban nem új játékos. 2010. májusában indult a tsoonami.gr, ami Athént és környékét látja el kedvezményes kikapcsolódási lehetőségekkel. Magyarország a 2. ország, ahol elindította weboldalát, de előzőleg, Görögországon belül Athénon kívül Thesszalonikire is kibővítette kínálatát.
A tsoonami görög és magyar magánbefektetők tulajdona.
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.