Kindle úr és az e-kereskedelem bevezetésének folyamata
2010. szeptember 13. írta: vecseilaszlo

Kindle úr és az e-kereskedelem bevezetésének folyamata

Nemrég volt egy érdekes telefonbeszélgetésem, ami ismét rávilágított arra, milyen elképesztő téveszmék forognak az emberek fejében az e-kereskedelem kapcsán.


Forrás: e-ker blog | Elektronikus kereskedelem tanácsadás és blog - laikusoknak, kezdőknek, érdeklődőknek és profiknak
Szerző: Kis Ervin Egon


"Nem ismertem a telefonálót, egy fejlesztő adta meg az elérhetőségeimet, ami általában olyankor fordul elő, ha nagyon vázlatos elképzelésekkel jelentkezik egy ügyfél. Mivel a történet nagyon tipikus, ezért elmesélem, bízva abban, hogy nem bántom meg vele a meg nem nevezett telefonálót, akit az egyszerűség kedvéért hívjunk Kindle úrnak. (Nem nehéz rájönni, miért pont így.)



Kindle úr azzal kezdte, hogy van egy fantasztikus ötlete, ami annyira jó, hogy nem is érti, miért nem csinálja még senki Magyarországon. Tanácsot szeretne tőlem kérni, mert XY engem javasolt, bár nem érti, pontosan mi az, amit én csinálok. Röviden elmondtam neki, hogy e-kereskedelemmel kapcsolatos üzleti tanácsadással, tervezéssel foglalkozom. Tehát webshopokat tervezek - mondja ő erre. Nem egészen - válaszoltam -, mivel a webshop csak az egyik eszköz az e-kereskedelmen belül, én viszont az egész üzletággal kapcsolatos tervezést végzem: üzleti stratégia, piacelemzés, pozicionálás, üzleti tervezés, ilyenek. A bekövetkezett pillanatnyi csendből éreztem, hogy" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr512283091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása