Avagy mondhatnánk, hogy három a magyar igazság, s kis túlzással még azt is hozzátehetnénk, hogy plusz egy a ráadás. Mert ez a közhelynek hangzó mondás igaznak tűnik a keresőoptimalizálásban, hiszen az internetezők legnagyobb része három keyword-ot használ kereséseihez.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor
"A SEO-sok többsége bajban van, amikor ki kell választani a megfelelő kifejezéseket, amelyekre fel szeretnék hozni weboldalaikat, mert a legtöbb esetben nem az a megfelelő kulcsszó, amire gondolunk, hanem sokszor meglepő adatok születnek egy-egy AdWords-kampány kielemzésekor. Ezért érdemes tehát az összes keyword-verziót beilleszteni kampányunkba, ugyanis innen reális információkat nyerhetünk. A Chitika Research piackutató legfrissebb felmérése is rámutat arra, hogy már nem divat az egy- és kétszavas keresés, az arányokat tekintve ugyanis a háromszavas keresések vezetik a listát. A cég több mint 41 millió bevillanás alapján készítette el tanulmányát, melyből" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.