Három szó kell a kimagasló eredményhez!
2010. szeptember 09. írta: vecseilaszlo

Három szó kell a kimagasló eredményhez!

Avagy mondhatnánk, hogy három a magyar igazság, s kis túlzással még azt is hozzátehetnénk, hogy plusz egy a ráadás. Mert ez a közhelynek hangzó mondás igaznak tűnik a keresőoptimalizálásban, hiszen az internetezők legnagyobb része három keyword-ot használ kereséseihez.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"A SEO-sok többsége bajban van, amikor ki kell választani a megfelelő kifejezéseket, amelyekre fel szeretnék hozni weboldalaikat, mert a legtöbb esetben nem az a megfelelő kulcsszó, amire gondolunk, hanem sokszor meglepő adatok születnek egy-egy AdWords-kampány kielemzésekor. Ezért érdemes tehát az összes keyword-verziót beilleszteni kampányunkba, ugyanis innen reális információkat nyerhetünk. A Chitika Research piackutató legfrissebb felmérése is rámutat arra, hogy már nem divat az egy- és kétszavas keresés, az arányokat tekintve ugyanis a háromszavas keresések vezetik a listát. A cég több mint 41 millió bevillanás alapján készítette el tanulmányát, melyből" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr292275693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása