A cikk három választ ad meg, amik mindenkiben felvetődtek, akik weboldalt terveztek vagy terveznek. Milyen hosszú legyen egy weboldal? Meddig marad meg a figyelem? Mennyire produktív a figyelem, hol változik meg? A cikket mouse tracking és eyetracking kutatásokkal szemléltetjük.
Forrás: Eye-tracking.hu - kutatás és tanácsadás
Szerző: Báder Szabolcs
"Amikor egy weboldalt megnyitunk, van egy szándékunk: vásárolni szeretnénk, információt megtalálni, valamilyen információt keresni valakiről vagy valamiről. Ennek hatása alatt eltérően fogunk viselkedni, ahogyan egy korábbi Google tanulmányunkban is látható volt. E hatás és a weboldalnak a témája – kategóriája is befolyásolja az emberek görgetési és lapozási hajlandóságát. Alapvetően, pár tényt lehet általánosságban megállapítani, amit érdemes annak tükrében szemlélni, hogy az oldalra az emberek miért is érkeznek. Nagy segítséget nyújtanak a mouse-tracking megoldások, ennek feltérképezésében, hogy milyen oldal mélységig aktívak a felhasználóink.
Nézzünk pár ilyen megoldást:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.