Kereskedj a neten! - Tippek, trükkök hogyan csináld!
2010. február 01. írta: vecseilaszlo

Kereskedj a neten! - Tippek, trükkök hogyan csináld!

Ha szívből jön, nincs vele baj – azonban sokszor csak „muszájból” ajándékozunk, és ilyenkor bizony mellé is lőhetünk… Az ünnepek után sokan bosszankodnak amiatt, hogy hasznavehetetlen ajándékot kaptak. Számukra is segítséget jelenthet a hazánkban egyre inkább terjedő internetes adásvétel.

Forrás: Nők Lapja cafe
Szerzők: Fejős Éva, Kertész Gábor, R. Kövér Balázs


"- November elején kezdtem el árverezni felesleges dolgaimat a Vaterán - meséli Szabó Zsolt. - Akkor már két hónapja nem volt munkám, és úgy éreztem, jól jönne némi mellékes jövedelem. Az internetes árverésekről már korábban is hallottam, sőt egyszer-kétszer vásároltam is rajtuk apróságokat, de még nem voltam eladó. Maga a regisztráció nem volt olyan nehéz: nagyon részletesen és egyértelműen leírták, hogy mit kellett csinálnom. A „munka" eleje volt a legpepecselősebb: le kellett fotóznom a termékeket, amiket el akartam adni, le kellett mérnem a súlyukat, hogy később, ha valaki megveszi őket, ki tudjam majd számolni a postaköltséget. Néhány órával később, miután ezen a szakaszon már túl voltam, már nagyon egyszerűvé vált az egész. Megadtam egy kikiáltási árat, majd vártam, hogy az ismeretlen vásárlók megvívjanak a kacatjaimért. Végül, miután megvolt az aktuális árverés győztese, felvettük egymással a kapcsolatot, és mehetett is az adás-vétel.

Lehet, hogy ijesztően bonyolultnak tűnik a dolog, de egyáltalán nem az! Az elmúlt két hónapot igazi sikertörténetnek fogom fel, az internetes árverések segítségével ugyanis úgy lomtalanítottam a lakásomat, hogy közben pénzt is kerestem. Egyszerűen megdöbbentő, mi mindent el tudtam adni! Kezdve a hihetetlenül csúnya, neonszínű tornacipőmtől (1500 forintért ment el) egészen a könyvig, amelyet ajándékba kaptam, de olyan bűn rossz volt, hogy anno 10 oldal után letettem (1000 forint)... Mind-mind kacatok, amelyek csak a helyet foglalták, és amelyeket amúgy is szerettem volna kidobni. De eladtam a ballagásra kapott arany gyűrűmet is (túl nőies volt, nem tetszett). Elvittem a zaciba, ahol 10 ezer forintot ajánlottak érte. A Vaterán 13 ezerért vitték el...

Hamar rájöttem, hogy az eladás kulcsa a helyes árazás. Én első körben mindig megnézem," ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr941717233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása