Mi kell az iWiW-nek? Üzleti modell.
2010. január 25. írta: vecseilaszlo

Mi kell az iWiW-nek? Üzleti modell.

Ma felmentem az iWiW-re és elkezdtem nézegetni az ismerősök hírfolyamát és azt kell mondjam, nem sokban különbözik a Facebook-tól - sőt kifejezetten versenyképes -, talán annyiban, hogy az iWiW-en a régi ismerőseim vannak fent - kevésbé erős internet felhasználók -, a Facebook-on pedig az újabbak.

Forrás: Doransky - Webes és mobil trendek kihangosítva
Szerző: Dobó Mátyás


"Gondolom nem vagyok egyedül, egyetlen dolog zavar továbbra is az iWiW-ben rettenetesen, ez pedig a bannerek. 2010-ben egy hálózat építő oldalon bannerekből bevételt termelni nem azért nagy probléma, mert csak egy-két nagy volumenű kampányt tud kiszolgálni és így valószínűleg a bevétel termelő képessége sem sok, hanem azért, mert drasztikusan lassítja az oldalt és zavarja a felhasználói élményt.

Az iWiW interfész lassú, és ez a lassúság mintha nem is amiatt lenne, mert az oldal lassú, hanem mert van benne két darab giga banner. Ezek" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr151698240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása