Elvitte a cica a karácsonyi Pixmania-rendelést
2010. január 14. írta: vecseilaszlo

Elvitte a cica a karácsonyi Pixmania-rendelést

Gyula is saját kárán tanulta meg, miért nem szabad decemberben online ajándékokat vásárolni. A Pixmaniatól legalábbis.

Forrás:
Tékozló Homár
Szerző: Jackyll


"December 12-én rendeltem karácsonyi ajándékokat a Pixmania-tól, a www.pixmania.hu-ról. Az oldalon hatalmas bannerek hirdették, hogy ez "Magyarország legnagyobb webáruháza", és még egy visszaszámláló is mutatta, mennyi időm van biztonságosan rendelni Karácsonyig. Mondanom sem kell, december 12-én ez még messze volt a határidőtől.

Így hát feladtam rendelést néhány dologra, több családtagom karácsonyi ajándékát, mintegy 40 ezer forint értékben. Kártyával fizettem. Már akkor gyanút kellett volna fognom, amikor a visszaigazoló levélben nem az volt, hogy köszönjük a fizetést, hanem az, hogy a fizetést majd akkor veszik tudomásul, ha a számlájukra ténylegesen meg is érkezett a pénz. De hát gondoltam, karácsonyig még van majdnem két hét, csak odaér.

December 23-án még semmi! Felhívtam a "forródrótot". Az is haladás, hogy lett egy ilyen telefonszámuk, korábban ugyanis csak úgy lehetett kapcsolatba lépni a Pixmaniával, hogy" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr121669141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása