Mire kattintanak a twitterezők és a facebookosok Amerikában?
2010. január 04. írta: vecseilaszlo

Mire kattintanak a twitterezők és a facebookosok Amerikában?

A twitterezők 28%-a híroldalakra vezető linkekre kattint Amerikában. 23 százalék mozifilmekkel kapcsolatos bejegyzésekre. 13 százalék pedig technológiai témákra.
A facebookosoknál ezzel szemben a technikai témák állnak az első helyen 33 százalékkal. Az életmódbeli bejegyzések 18 százalékkal a második helyen. A hírek pedig 18 százalékkal a harmadikon.


Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"Online ad network Chitika recently broke down a sample of users from their network to see what Twitter users want. By categorizing the sites that get links from Twitter, Chitika determined that the thing that Twitterers want the most is news, with over 28% of all traffic going to news sites. Movie sites took second place with 22.56% of Twitter traffic, followed by tech and gadget sites with 13.39%. Medical sites rounded out the top 4 with 7.98%.

Given Twitter’s unique ability to bring information instantly to large numbers of people, it’s not surprising that news leads the way." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr551642610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása