Az információ fontosabb, mint a vélemény
2010. január 04. írta: vecseilaszlo

Az információ fontosabb, mint a vélemény

A Twitter mikrobloggerei nagyobb valószínűséggel adnak vagy keresnek rövid, tömör információt egy termékről, mint hogy szónokoljanak róla – legyen az pozitív vagy negatív kicsengésű.

Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann


"A pennsylvaniai Állami Egyetem kutatói majdnem 150 ezer tweet-bejegyzést vizsgáltak, melyek márkanevet tartalmaztak, és arra jutottak, hogy nagy többségük csupán komment volt – melyek ugyan említettek egy-egy márkanevet, de alapvetően más témáról szóltak. További 18,1% információt nyújtott, 11,1% pedig adatot keresett. A maradék 22,3% fejezett ki csupán véleményt egy-egy márkáról.

A jó hír a marketingesek számára: a Twitter-felhasználók nagyobb arányban írtak pozitív, mint negatív tapasztalataikról.
A Twitter bejegyzések harmada, amely márkákról számolt be," ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr671643456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása