A kevesebb néha több...
2010. január 04. írta: vecseilaszlo

A kevesebb néha több...

Az internetes reklámok futtatásakor figyelembe kell vennünk azt az egyszerű alapelvet is, miszerint a túl sok infomáció elriasztja a szörfölőket, hasznosabb, ha inkább kevesebb, de lényegretörő információval próbáljuk őket magunkhoz édesgetni. Így biztosabb a siker.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"A Dynamic Logic nevű piackutató cég górcső alá vette az internetes hirdetések különböző típusait, és megállapították, hogy a sok szöveget tartalmazó bannerek nem hatékonyak, ugyanis mivel a hirdetők túl sok üzenetet akarnak egyszerre eljuttatni a potenciális fogyasztókhoz, így elvész az egész esszenciája. A szörfölők nem tudnak eligazodni az ilyen reklámokon, nem tudják kivenni azokból a lényeget, ezért inkább nem is foglalkoznak azzal. A képalapú bannerek esetében azonban tudnunk kell, hogy rendkívüli jelentőséggel bír a kiválasztott fotó is, ugyanis annak figyelemfelkeltőnek, emberközelinek és relevánsnak kell lennie. Ken Mallon, a Dynamic Logic egyik vezető munkatársa elmondta, hogy" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr561643599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása