A hirdetéspozíció hatása a minőségi mutatóra
2009. december 21. írta: vecseilaszlo

A hirdetéspozíció hatása a minőségi mutatóra

Az átkattintási arány (CTR) a minőségi mutató legjelentősebb összetevője, mert ez a mutató közvetlenül jelzi, hogy melyek a legrelevánsabb hirdetések a felhasználóink számára.

Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Stekkelpak Zoltán


"A magas pozícióban megjelenő hirdetések átkattintási aránya általában jobb, mint az alacsony pozícióban megjelenő hirdetéseké. Ez részben a minőségnek köszönhető, részben pedig annak, hogy a magas pozícióban megjelenő hirdetések láthatóbbak a felhasználók számára. A minőségi mutató pontos kiszámítása érdekében rendszerünk kompenzálja a hirdetés pozíciójának az átkattintási arányra gyakorolt hatását (ennek a neve position normalizer).

Tegyük fel például, hogy" ... >>

 

 


Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr681612434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása