Új funkció az AdWordsben: webhelylinkek
2009. november 30. írta: vecseilaszlo

Új funkció az AdWordsben: webhelylinkek

A hirdetések webhelylinkjei (sitelinks) egy olyan új AdWords funkció, amelynek segítségével meglévő AdWords-hirdetéseid értékét növelheted azáltal, hogy a webhelyeden mélyebben található tartalmakra mutató linkeket helyezel el.

Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény

"Ahelyett, hogy minden felhasználót ugyanarra a céloldalra küldenéd, a hirdetések webhelylinkjei akár négy különböző cél URL-t jeleníthetnek meg a keresésalapú szöveges hirdetéseidben, amelyek közül a felhasználók választhatnak.

A több választható link kínálatával egyszerűbben irányíthatod a felhasználókat webhelyed mélyebb tartalmaihoz – ezzel rámutatva a megfelelő webhely-információra, például az ajándékokra való regisztrációra, a különleges ajánlatokra, az ünnepi vagy eseményhez kapcsolódó promóciókra vagy például a kereső funkcióra. A hirdetések webhelylinkjei ezenkívül lehetővé teszik a felhasználóknak, hogy" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr871562406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása