Elégedettség és hűség
2009. november 30. írta: vecseilaszlo

Elégedettség és hűség

Az adatbázisunk elégedettsége és hűsége soha nem egyenletes. Nagyban függ a folyamatosságtól és attól, hogyan kerültek velünk (a céggel, a szolgáltatással, a honlappal) először kapcsolatba.

Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann


"Az adatbázisunk igazán hűséges és elégedett tagjai sokkal türelmesebbek lesznek, mint az átlag, de nekik is vannak határaik. Ezt figyelembe kell vennünk, hiszen senkinek nincs szüksége “halott” felhasználókat tartalmazó adatbázisra.

Azt is figyelembe kell vennünk, hogy nem minden feliratkozó lojális.
Az adatbázisunkban" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr631562436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása