A Forrester Research szerint számos e-mail marketing kampánymenedzser részesül jutalomban alapvetően hibás elveket követve.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"Ilyen például a lista növelése, mely során az inaktív címek nem kerülnek ki az adatbázisból.
„Rengeteg e-mail marketinges továbbra is úgy ostromolja a postafiókokat, hogy nincs tudomása arról, hogy egyáltalán használja-e valaki az adott címet, és érdekli-e a címzettet az üzenet” – olvasható a Forrester Research tanulmányában. „Az átklikkelést, mint szegmentáló tulajdonságot, alkalmazni nemcsak azért szükséges az e-mail marketingesek számára, hogy a címzettek érdeklődését mérjék vele, hanem hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.