Gyerekcipőben a magyar közösségi marketing
2009. október 30. írta: vecseilaszlo

Gyerekcipőben a magyar közösségi marketing

Egyelőre gyerekcipőben jár a közösségi marketing-optimalizálás (smo) Magyarországon - derült ki a közösségi oldalak és online ügynökségek szakértőinek beszélgetéséből az Internet Hungary konferencián.

Forrás:
Napi Gazdaság
Szerző: Novák Csaba


"Szabó Márton, az iwiw Kft. ügyvezetője szerint a hirdetők Magyarországon többnyire még mindig a hagyományos display-hirdetésekben látják a leghatékonyabb megoldást marketingcéljaik elérésére, azonban a közösségi oldalakban rejlő üzleti lehetőségek kihasználására sokkal alkalmasabb smo-nak még mindig nincs kialakult eszközrendszere.

Az smo költségei és hatékonysága jelenleg a Google hirdetési rendszere és a hagyományos display-megjelenések között félúton helyezkedik el - mondta Dobó Mátyás, a Peer Applications Kft. ügyvezetője. A Blogter egyik alapítója szerint ugyanakkor rendkívül nagy lehetőségek rejlenek abban, hogy a részletes és pontos látogatottsági elemzések mentén a közösségi oldalakon megjelenő alkalmazásokat a felhasználói szokásokra optimalizálják. Ez a hirdetők számára már csak azért sem elhanyagolható," ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr191467189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása