Bazi nagy versenyelőny születik
2009. október 28. írta: vecseilaszlo

Bazi nagy versenyelőny születik

Tömör kutatási adatok hat pontban azok számára, akik hezitálnak, hogy érdemes-e foglalkozniuk a használati élmény szisztematikus tervezésével.

Forrás: JUzer EXpiriensz - A felhasználó értékes élménye: Csak semmi agymunka!
Szerző: Bővíz László, használati élmény specialista

  • "Minden egyes forint, amit a könnyű használhatóság elérésébe fektetsz, 10-100 Ft körüli többletbevételt eredményez. (IBM) 
  • A használhatósági célok egyben üzleti céljaid is. A nehezen használható webhelyed frusztrálttá teszi ügyfeleidet, elapasztja a bevételed és errodálja a márkád megitélését. (Forrester Research)
     
  • Online boltodban eladásaid 50% százalékáról mondasz le, amikor a vevők nem tudják használni a weboldaladat. (Alertbox)" ... >>

 

 

 

 Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr921463911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása