Recesszió hatása az európaiak online viselkedésére
2009. október 26. írta: vecseilaszlo

Recesszió hatása az európaiak online viselkedésére

Az utóbbi évek internet és a szélessáv növekedésének és a könnyen hozzáférhető online tartalmaknak köszönhetően, az európai internet felhasználók online használatában változásokat figyelhetünk meg.

Forrás: Marketingkutatas blog

"A Forrester Piackutató adatai szerint a vezető online tevékenységek ugyan nem változtak (email, azonnali üzenetküldés, vásárlás és keresés), de a peer-to-peer tevékenységek, úgymint mások videóinak megnézése és közösségi oldalak látogatása gyorsan növekednek.
A válság befolyásolja az online magatartást. 2008-hoz képest az online aktivitás összessége csökkent Európában. A pénzszűkében lévő, aggódó európaiak" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr631461133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása