Az online kritika konstruktív kezelése
2009. október 22. írta: vecseilaszlo

Az online kritika konstruktív kezelése

Újabban egyre több olyan portál jelenik meg a világhálón, ahol az internetezők megosztják egymással a termékekről/szolgáltatásokról alkotott véleményüket. Ám hogyan járjon el a kereskedő, hogy viszonyuljon az ilyen értékelésekhez?

Forrás:Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"A szörfölők többsége szeret mazsolázni az olyan oldalakon, ahol az áhított árucikkel kapcsolatos véleményeket olvashat, és többnyire figyelembe is veszik az online véleményeket döntésük meghozatala előtt. Éppen ezért nagy hangsúlyt kell fektetniük a gyártóknak és szolgáltatóknak a minőségre, mivel a rossz áru híre futózűzként terjed a weben. Főképpen a kereskedők nem nézik jó szemmel az ilyen portálok népszerűségét, ám ez már velejárója az online marketingnek, és kénytelenek lesznek igazodni az új trendhez, a furfangosabbak pedig saját kezükbe veszik az irányítást. A Qype, Európa egyik legismertebb értékelő portáljának üzemeltetői azt javasolják a marketingeseknek, hogy" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

crm

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr71460833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása