Long tail - Push vagy pull? Alternatív utak a tartalomszolgáltatásban
2009. október 20. írta: vecseilaszlo

Long tail - Push vagy pull? Alternatív utak a tartalomszolgáltatásban

A Netflix 1 millió dolláros versenyt hirdetett, ahol a fődíjat az vihette el, aki 10 százalékkal tudta javítani az oldal ajánlási rendszerét. A versenyhez a saját adataikat bocsátották a próbálkozók rendelkezésére, ami 100 millió értékelést tartalmazott, 17 770 filmre vonatkozóan. Ezt a mennyiséget 480 000 felhasználó produkálta, 2000 és 2005 között.

Forrás: Terepnapló - Médiapiaci - és web bazár

"A szóban forgó adatsort a Wharton kutatói is elemezték, de a versenyzőkkel ellentétben arra használták fel, hogy cáfolni próbálják Chris Anderson Long Tail elméletét, amely nagyban támaszkodik említett szolgáltatásra, mint példa. Anderson ugyanakkor úgy véli, hogy az adatsor inkább alátámasztja az elméletét, míg mások szerint egyik sem igaz, mindkét fél téved.

Az egyik legérdekesebb megállapítás a téma újbóli fellángolása kapcsán ugyanakkor" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr501458211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása