Nem túl eredményesek a mobil online reklámok
2009. október 06. írta: vecseilaszlo

Nem túl eredményesek a mobil online reklámok

Egy friss felmérésből az derül ki, hogy a mobilfelhasználók nem túl fogékonyak az online hirdetésekre. Az iPhone-tulajdonosok körében a legkevésbé népszerű ez a reklámforma.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző. Genda Csongor


"Annak ellenére, hogy egyre több olyan jelentés lát napvilágot, amelyben a szakemberek a mobilreklám fényes jövőjéről beszélnek, igen csekély számban fogadják el a felhasználók a maroktelefonos bannereket. A Chitika piackutató cég adatai azt igazolják, hogy a mobilról internetező személyeknek csupán a 0.48%-a kattint rá szörfölés közben felvillanó bannerekre, míg a PC-felhasználók körében szinte kétszer ilyen magas a klikkelési arány. A szakemberek szerint ennek az lehet az oka, hogy" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr631428863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása