A kínai Baidu és a Samsung B2C kapcsolata elkezdődött
2009. augusztus 27. írta: vecseilaszlo

A kínai Baidu és a Samsung B2C kapcsolata elkezdődött

A Baidu, a legnagyobb kínai nyelvű internetes keresőprogram Kínában, nemrég partneri kapcsolatot alakított ki a dél-koreai Samsung Electronics Co. Ltd-vel B2C értékesítésre a kínai anyaországban, jelentette a National Business Daily.

Forrás: NICE

"A partneri kapcsolat értelmében a Samsung a Baidu e-kereskedelmi felületén és márka jegyzékében, az Aladdin nyitott információs felületén fogja reklámozni termékeit és szolgáltatásait, mondta a kínai nyelvű újság.
A Baidu-val való együttműködés nagymértékben lehet a Samsung hasznára, mert az internetes keresőprogram több mint 70%-os piaci részesedéssel bír az országban, mondták a Samsung vállalati vezetői. A cég célja ugyanis, hogy vezető e-kereskedelmi márka legyen, és tovább erősítse vezető pozícióját a globális piacon." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr871340240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása