Predesztinálás, regionális célzás TLD-vel
2009. augusztus 24. írta: vecseilaszlo

Predesztinálás, regionális célzás TLD-vel

Ha keresőoptimalizálással foglalkozunk, és szeretnénk meghatározni, hogy milyen célközönség találja meg a mi weboldalunkat, akkor már a domain megválasztásakor jól kell döntenünk.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"Ha készítünk egy honlapot, akkor az azon megjelelő tartalommal meg szeretnénk szólítani egy bizonyos célközönséget, és itt most a célzás regionális voltára gondolunk. Egyik korábbi cikkünkben már megemlítettük az URL fontosságával kapcsolatosan a domain végződés jelentőségét is, ám most konkrét példákon keresztül fogjuk szemléltetni annak szerepét. Ha mi megvásárolunk egy .hu domaint, akkor az első és legfontosabb dolog, hogy ügyelünk arra, hogy abban benne legyen" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr901331103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása