Minőségi tartalmat pénzért? – a válság felerősíti a régi dilemmát
2009. április 23. írta: vecseilaszlo

Minőségi tartalmat pénzért? – a válság felerősíti a régi dilemmát

A francia sajtóban nagy visszhangot keltett, az amerikai The New York Times igazgatójának, Bill Kellernek február elején tett bejelentése arról, hogy a lapon belül „élénk és komoly vita folyik arról, miként lehetne kötelezővé tenni, hogy a fogyasztó fizessen digitális termékünkért”.

Forrás: e-MaSa

"A fizetős szolgáltatás bevezetése igazi pálfordulás lenne a világ vezető internetes információs újságportálja számára, amely havi 20 millió látogatóval büszkélkedik. Ezen túl visszalépés is lenne, mivel másfél éve, 2007 szeptemberében a NYT még úgy döntött, feladja azt a tervét, hogy tartalmainak egy részét fizetővé teszi és a jövőben csak a hirdetési jövedelemre építi az online változatot.

Nehéz a portál népszerűségét pénzre váltani
A kiadók stratégiájának változása annak a következménye, hogy a hirdetési bevételek elmaradtak a várakozásoktól – írta a Le Monde-ban Xavier Ternisien. Egy napilap esetében a világhálós hirdetési bevétel csak 10-20 százaléka a papírváltozat hirdetési jövedelmének. A válság csak súlyosbította a helyzetet," ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr281066933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása