A gazdasági világválság hatására visszaeső vásárlóerő miatt az olcsóbb megoldások felé fordul a világ, e helyzetben költségcsökkentő módszereivel az interneten folyó adásvétel, az e-kereskedelem kerülhet ki nevető félként a versenyből.
Forrás: hírsarok.hu
"Míg a fejlett országokban magas az e-kereskedelem aránya, például az Egyesült Államokban 40 százalékot tesz ki részesedése a piacon, addig Magyarország elmarad a nyugati trendektől - mondta Géró Imre, a szakma 25 éves tapasztalatokkal rendelkező szakértője.
A versenyképesség fenntartásához hosszú távon számolni kell az elektronikus kereskedelem területével. Ugyan rohamos iramban fejlődik az ágazat - 2002-ben három milliárd, 2005-ben 30 milliárd forintot ért el az online kereskedelem forgalma, 2008-ban pedig valószínűleg a duplájára emelkedik -, a számadatok azonban még mindig csak egyszázalékos részesedést jelentenek.
Teret kell engedni az e-kereskedelemnek
Szó sincs arról, hogy az adásvétel fizikai jelenléte megszűnne, a szakértők is a hibrid megoldásokban gondolkodnak, ahol egyre nagyobb teret kell engedni az e-kereskedelemnek" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.