Nem kattintanak a gazdagok
2008. november 24. írta: vecseilaszlo

Nem kattintanak a gazdagok

Érdekes megállapításra jutott az egyik amerikai közvéleménykutató, a cég adatai szerint a tehetősebb internetezők sokkal kevesebbszer kattintanak az online reklámokra, mint kispénzű társaik.Forrás: Honliner - minden ami online marketing"Az iPerceptions munkatársai közel 15…

Biztonság és innováció - Kadlecovits Ákos: a kereskedőnek és a vevőnek több szempontból is előnyös az online fizetés
2008. november 24. írta: vecseilaszlo

Biztonság és innováció - Kadlecovits Ákos: a kereskedőnek és a vevőnek több szempontból is előnyös az online fizetés

Bőven lát még növekedési lehetőséget az e-kereskedelem piacán Kadlecovits Ákos, a CIB Bank elektronikus üzleti szolgáltatások területének vezetője. A hitelintézet – hangsúlyozza – több csatornán igyekszik felkelteni az érdeklődést az internetes fizetés iránt a…

süti beállítások módosítása