Mobil hirdetési piac: merre tovább?
2008. november 06. írta: vecseilaszlo

Mobil hirdetési piac: merre tovább?

A Berg Insight svéd telekommunikációs piacelemző cég öt előrejelzését tette közzé a mobil hirdetési piacra vonatkozóan.


Forrás: Mi Történt?

"A cég elemzése szerint a mobilszolgáltatók a hirdetés-támogatott üzleti modellek mentén fognak fejlődni. Az árérzékeny, alacsony jövedelemmel rendelkező fiatal felhasználók lehetnek majd azok, akik hirdetésbefogadással ingyenesen lebeszélhető perceket és szöveges üzeneteket kaphatnak. Ez a célcsoport egyébiránt nagyon fontos a legnagyobb hirdetők számára.

Az okostelefonok növelni fogják a hagyományos internet hirdetési bevételeit. A mobil hirdetések eloszlása tekintetében pedig azt jósolja a Berg Insight, hogy nagy része a" ... >>
 

 


Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr82753936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása