Másképp keresünk mint három éve
Forrás:OnlineMarketingWelt
"Sok keresőoptimalizálási tanácsadó azt mondja, hogy a Google első találati oldalán nagyjából mindegy, melyik pozícióban jelenik meg a weboldal, körülbelül ugyanannyi kattintás várható. Gyakran előfordul, hogy pl. a 4. találat több érdeklődőt vonz, mint az első.
A Think Eyetracking blogon megjelent képek alapján úgy tűnik, mostanra megváltoztak a látogatói szokások, és a keresést indítók egyre nagyobb arányban választják az első találatot, a tizedikre pedig gyakorlatilag senki nem kíváncsi.
Találati lista - 2005-2008
Érdekes összehasonlítani a három évvel ezelőtti hőtérképet az aktuálissal. Levonható a következtetés, hogy" ... >>
Kapcsolódó diagramok:
Forrás: Think Eyetracking
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.