Mi kell egy jó webáruházhoz?
2008. szeptember 17. írta: vecseilaszlo

Mi kell egy jó webáruházhoz?

Bolt az interneten ● Vevőcsalogatás


Forrás: ITcafé
Szerző:
Pái Attila és Hohl Ferenc

"Az internetes értékesítés évről évre növekvő bevételekkel számolhat, és egyre nagyobb részesedést tudhat magáénak a hagyományos kereskedelemmel szemben. Webáruházat nyitni jó üzlet, mivel az alacsony fenntartási költségek miatt aránylag kisebb bevételekkel is nyereséges lehet. A webáruházak tehát olcsóbbak a hagyományos üzleteknél, és előnyük, hogy a világ bármely pontjáról elérhetők, tehát a rendelkezésre álló vevőkört nem korlátozzák a földrajzi távolságok. Persze az előbbi megállapítás igazából csak országon belül helytálló, hiszen a magas szállítási költségek, valamint az eltérő adó- és vámszabályok az ilyen típusú kereskedelemél komoly nehézséget, akadályt jelenthetnek a nemzetközi porondon.

A webáruház tehát bombaüzlet lehet, de csak akkor, ha megfelelően működtetik. Az online kereskedelemben való sikeres részvételhez több szinten kell sikeresen teljesíteni, és maga a webáruház csak az első lépés. A legtöbben úgy gondolják, hogy a sikeres online kereskedelemhez elég egy akármilyen webbolt, és itt meg is állnak. Ők azok, akik előbb-utóbb fel is hagynak az online kereskedéssel.

A sikeres online kereskedelemhez" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr38668172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása