Gyilkos pozicíóban az online tévés platformok
2008. augusztus 27. írta: vecseilaszlo

Gyilkos pozicíóban az online tévés platformok

Gyilkos pozicíóban az online tévés platformok


Forrás: sg.hu
Szerző:
Berta Sándor


"A videókat megjelentető honlapok alapvetően befolyásolják és jelentősen megváltoztatják majd a közeljövőben a médiapiacot, akár a hagyományos műsorszórás vesztét is okozhatják.

A Roland Berger stratégiai tanácsadó cég legújabb tanulmánya  szerint a legtöbb videót, több mint százat az angolok, utánuk a németek (90), franciák (85) és az amerikaiak (75) néznek. Online töltött idejük legnagyobb részét, 13 százalékát a franciák töltik videók nézegetésével, míg az amerikaiaknál ez csak 6%. És hogy mit néznek az emberek? Ezen a téren a Google a YouTube révén egyértelmű vezető mindegyik országban, mind az elért emberek mennyiségét, mind a megtekintett videók számát nézve." ... >>

WebTV insights and perspectives - A web 2.0 phenomenon is coining new TV usage patterns (pdf)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr30626367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása