CRM – ügyfélközpontúság standardizálva?
2008. augusztus 27. írta: vecseilaszlo

CRM – ügyfélközpontúság standardizálva?

CRM – ügyfélközpontúság standardizálva?


Forrás: Nomico - Reklám és Design


"CRM, vagyis az ügyfelet középpontba helyező vállalati filozófia informatikai eszközökkel és rendszerrel való támogatása. A szemlélet elsajátítása bármely vállalatméretre és formára alkalmazható, nem feltétlen igényel nagy befektetéseket igénylő komplett szoftverek telepítését.

A CRM, vagyis customer relationship management két legfőbb funkciója az értékesítés támogatás és az ügyféladatok kezelése: értékesítés támogatás alatt azt értjük, hogy automatizáltan működteti a lead nurturing (az a folyamat amelyen keresztül egy kapcsolatot építünk ki a potenciális ügyféllel, és ügyfelet faragunk belőle) folyamatokat az egyszer bekerült kontakt részére. Küld ki neki előre" ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr48626373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása