Találkozások regénye és városa
2008. június 30. írta: vecseilaszlo

Találkozások regénye és városa

Találkozások regénye és városa


Forrás: metro.hu
Szerző: Krezinger Szonja


"Bangkok elvarázsolta Fejős Évát – és el fogja varázsolni olvasóit is. Az újságírónő Bangkok, tranzit című könyvében találkozások, egymásra találások helyszíne a város. A regény keletkezésének története mellett élményeiről is mesélt nekünk.

Járt a városban már a regény írásának kezdete előtt is?
– Többször is. Amikor a könyvet elkezdtem írni, akkor nem Bangkokban voltam, de nagyon szerettem visszagondolni az ott töltött időre. Aztán a regény írásának ideje alatt is jártam ott, de konkrétan a városban nem írtam. A helyszínek egyébként teljesen hitelesek, mert látogatásaim során nagyon megragadtak bennem, szinte minden sarokra emlékeztem, és ez segített, amikor itthon írtam. Ott-tartózkodások ideje alatt" ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr57546351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása