Lead generation - érkezési oldalak tesztje
2008. június 23. írta: vecseilaszlo

Lead generation - érkezési oldalak tesztje

Lead generation - érkezési oldalak tesztje



Forrás: WebShop Experts
Szerző: Zajdó Csaba



Hogyan sokszorozzuk meg az oldalunkra érkező látogatók közül a ténylegesen vásárlók arányát? Melyek a leggyakoribb hibák és hogyan kerüljük el őket?

Az új termékek megjelenésekor indított lead generation (potenciális vevők gyűjtésére szolgáló) kampányokhoz szeretnénk pár tanácsot adni. Egy ilyen kampánynak szerves része kell, hogy legyen az érkezési oldalak (landing pages) tesztelése, melynek célja, hogy a keresőkön, illetve reklámokon keresztül érkező látogatók minél nagyobb százaléka maradjon az oldalukon.

Röviden felsoroljuk a tapasztalataink alapján leggyakoribb érkezési oldal hibákat:

1. hiba: A reklámokat a főoldalra irányítani.
Miért szükségesek az egyedi érkezési oldalak? És miért nem jó, ha a látogatók az oldalunk főoldalára érkeznek?

Egy reklám kampány egyedi érkezési oldalak nélkül szinte pénkidobás ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr44529051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása