A sikeres email kreatív
2008. június 20. írta: vecseilaszlo

A sikeres email kreatív

A sikeres email kreatív



Forrás: Email marketing blog


Mik azok, amikre figyeljünk a kreatív szerkesztésénél? Az alábbi lista az email tervezésénél nyújt támpontokat, éles kiküldés előtt érdemes végignyálazni, hogy nem felejtettünk-e el valami fontosat.

A kreatív mérete: 550-600 pixeles szélesség az elfogadott legjobb méret: ami ennél nagyobb, az scrollozásra kényszeríthet, a kisebb viszont értékes helyet pazarol. Érdemes tudnunk, hogy a listát nagyrészt milyen címek alkotják: az optimailnél például mindenki freemailes, döntő többségük a webes felületet használja. Egy egyszerű méréssel megállapíthatjuk, hogy az elterjedt felbontások esetén mi a maximálisan használható méret, aminél még nem kell scrollozni a teljes szélesség megtekintéséhez. A magasság maximum ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr40529170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása