Kihívások elé néz az online-reklámpiac
2008. június 11. írta: vecseilaszlo

Kihívások elé néz az online-reklámpiac

Kihívások elé néz az online-reklámpiac



Elsődleges forrás: Napi Online
Másodlagos forrás: Terminal.hu



A Deloitte friss elemzése a telekommunikáció, média és technológia (tmt) szektorok 2008-as kilátásait vizsgálja. Az előrejelzés nehéz évet jósol az internetes reklámok piacának.

A Deloitte Touche Tohmatsu (DTT) új elemzése szerint a technológiai iparág vegyes kilátásokkal vágott a 2008-as esztendőnek. A DTT vizsgálata megállapítja, hogy a névtelenségbe burkolózó, ismeretlen netezők kora lejár 2008-ban, hiszen az anonimitás jóval nehezebben tartható fenn a szüntelenül erősödő online-kereskedelem, illetve a gombamód szaporodó közösségi oldalak korában. Az online-hitelesítés bevezetése - noha sokak szemében a szabadságjogok megnyirbálásának tűnik - jó hatással lehet mind az üzletre, mind a felhasználók által elérhető szolgáltatások minőségére.
A globális online-hirdetési piac évi 42 milliárd dolláros iparággá duzzadt, ám idén komoly kihívásokkal kell szembenéznie - olvasható az elemzésben. Az egyik ilyen akadály a reklámkerülés, elfordulás, vagyis a fogyasztók fokozódó ellenszenve az online-hirdetési forma ellen (lásd az Index esetét a hirdetésblokkolókkal). A másik, legalább ilyen komoly tényező a felhasználókban élő, s egyre növekvő ellenérzés, amelyet az internetes tevékenységük, hálón töltött óráik agresszív nyomon követése vált ki belőlük. Lépéskényszerbe kerül tehát a reklámipar 2008-ban, hiszen meg kell találnia a módot, hogy megértesse a felhasználókkal, milyen előnyökkel jár számukra az internetes hirdetés, és hogy például ennek köszönhető a különböző digitális tartalmakhoz való ingyenes hozzáférés is a hálón. A szektornak figyelnie kell a változó szabályozást, hiszen minél sikeresebbé válik az online-hirdetési forma, annál nagyobb figyelmet fordítanak majd a szabályozó hatóságok az ellenőrzésére. Idén az online-hirdetési szektornak erős nyomásra kell készülnie a hagyományos média irányából is, ezen médiumok ebben az évben érzékelhetően erősödhetnek majd - figyelmeztet a DTT.
Az internetes technológia potenciális felhasználóit két táborra osztó digitális szakadék ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr29514598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása