HELPsys az Online Ügyféltámogatási Rendszer
2008. február 24. írta: vecseilaszlo

HELPsys az Online Ügyféltámogatási Rendszer

HELPsys az Online Ügyféltámogatási Rendszer



Forrás: WebShopok lelkivilága


Pár cikkel ezelőtt, szóba került, hogy milyen fontos szerepe van a vállalat életében a hatékonyan működő ügyfélszolgálatnak. Ennek az ügyféltámogatásnak az online formáját valósította meg a MarkCon Csoport, akik innovatív fejlesztéseikért, múlt héten kaptak meg a Dél-Dunántúli Kereskedelmi és Iparkamarák Szövetsége 2007. évi Minőségi Díját.

A HELPsys online ügyféltámogatási rendszer kettős célt szolgál: egyfelől az ügyfeleket támogatja, akik saját maguk dönthetnek, az információszerzés módjáról; másfelől a cég belső működését segíti, a hatékony kommunikációval, és munkafolyamatok szervezésével.

A HELPsys rendszerben hat ügyféltámogatási modul található: Online chat, Problémafelvető, Megoldáskereső, Tudásbázis, Letöltések, Hírek.
A rendszer azonban egyéb izgalmas modulokkal is kiegészíthető. Ilyen például ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr22518488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása