Az internet vásárlás előtti tájékozódás terepe
2008. január 03. írta: vecseilaszlo

Az internet vásárlás előtti tájékozódás terepe

Az internet vásárlás előtti tájékozódás terepe

Az internethasználat intenzitásának markáns növekedése mellett annak szerepe is változóban van - állapítja meg a GfK Hungária Internet Insight Reportja.

A vásárlás előtti informálódás terepe - különösen a tartós fogyasztási cikkek esetében - mára már jelentős mértékben áttevődött az internetre és bár az online vásárlás jelen pillanatban még kis súllyal szerepel a B2C költések között, napjainkban mégis egyre fontosabbá válik az internet mint virtuális piactér szerepe. Bár az online értékesítés is egyre fontosabb, az online tájékoztatás egyenesen megkerülhetetlen. A netezők többsége gyakran szokott vásárlás, vagy egy szolgáltatás igénybevétele előtt tájékozódni az interneten. A tájékozódás elsősorban... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr25428722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása