Piackutatók az online vásárlásról
2007. november 28. írta: vecseilaszlo

Piackutatók az online vásárlásról

Piackutatók az online vásárlásról

Karácsony előtt Magyarországon is megnő a forgalom az online vásárlási oldalakon, de ezek a felületek már év közben is nagy számban csábítanak érdeklődőket. A Szonda Ipsos és a Gemius Hungary online közönségmérése, a gIA adatai szerint az aukciós oldalak vonzzák egyenként a legnagyobb közönségeket, bár összességében az online boltok több embert érnek el. A GfK Hungária Internet Insight Reportjából kiderül, hogy Magyarországon az intenzív internetezők vásárolnak leginkább a neten. Bár e réteg 75 százaléka rendelt már valamilyen terméket vagy szolgáltatást interneten keresztül, a fizetés többnyire utánvétellel történt. A fizetést is online módon teljesítők aránya - bankkártyával, illetve online számla útján (pl. PayPal) - lényegesen alacsonyabb: 26 százalék... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr86428103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása