Hasznos tippek és tanácsok
2006. december 01. írta: vecseilaszlo

Hasznos tippek és tanácsok

5 hatékony módszer egy webáruház forgalmának növelésére

A minap épp a városban sétáltam, mikor összefutottam egy régi ismerősömmel, Péterrel, akit még anno egy e-kereskedelmi konferencián ismertem meg.

Péter egyedi készítésű ajándéktárgyak gyártásával foglalkozik, és ezek Internetes bevezetését tervezte még 2005 májusában, amikor is adtam neki egy pár hasznos tanácsot velük kapcsolatban. Persze sejtettem, hogy ezek közül keveset fog megfogadni, és ösztönöm nem is tévedett: érvek ide, érvek oda Péter végül a legolcsóbb megoldást választotta. Mára van egy havidíjas webáruháza, mely bő egy éve működik... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr77426451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása